donderdag 16 april 2009

Forbidden Fruit

Ik schrijf deze column zodat iedereen massaal ‘I told you so’ kan roepen. Je weet van te voren als je met een bezette man rotzooit, je altijd op de tweede plek komt. Nou is T ineens van gedachten veranderd omdat hem iets magisch is overkomen het weekend….(yuk) Hij heeft ineens een geweten ontwikkeld denk ik.

Nou voel je je lullig kan ik je zeggen, als je daar zit met je geschoren longlegs in je lingerie en de man komt niet opdagen. Maar dat hij een week later ineens zegt dat hij afhaakt “ook uit respect voor jou”, is nog veel erger. Tuurlijk, het zat erin. Maar het lullige is, ik zou nooit in zijn relatie zijn gaan stoken en onze vriendschap op het spel zetten. Alles, maar dan ook alles, kwam vanuit hem. En dat maakt me kwaad. Twintig sms’jes per dag mensen, minstens, met gedetailleerde beschrijvingen van situaties die zich voor zouden gaan doen. Sterke vrouw als je daar niet in wordt meegesleurd. Tot op het punt dat ik het niet meer hield. En dan afhaken….
Nou adviseerde hij me ook nog om mijn frustraties en woede niet op te kroppen…Maar ik mag het ook aan niemand vertellen, want zijn vrienden zijn mijn vrienden en dan zou ik zijn relatie op het spel zetten. En zo vals ben ik nog net niet. Dan maar een column.

Het heeft me wel aan het denken gezet. Ik ben zelf ook niet altijd een engeltje geweest in relaties en heb om de één of andere reden vaak bezette mannen achter me aan (gehad). Maar wat is nou erger. Een keer met iemand anders in bed belanden, of, zoals nu het geval is, een zoen en een ruime maand vol dagelijks contact? Aan de ene kant is het goed dat hij voor zijn vriendin kiest. Aan de andere kant, heb je daar geil telefooncontact met een ander voor nodig, dan zit er toch iets niet goed….En nu heb je twee gekwetste vrouwen…

Nou heeft mijn ego een flinke eeltlaag en zet ik me hier ook wel weer overheen, maar ik ben wel een vriendschap én mijn trots kwijt. En dat zonder seks. Dus mijn hormonen zitten nog steeds in de weg. T, je wordt bedankt. Dus mocht iemand zich geroepen voelen mij te verlossen..mail me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten