maandag 21 september 2009

goedkope seks

Ik heb een enorme blauwe plek achter op mijn hoofd… Op zich niet een heel spannend feit. De manier waarop ik eraan ben gekomen is interessanter.

Dit weekend heb ik voor het eerst in mijn leven seks gehad in een auto. Pooltafels, bubbelbaden, dakterrassen, strandstoelen, ik had ze allemaal al op mijn lijstje staan. De auto ontbrak echter nog. Nou is het niet zo dat ik dat perse een keer wilde meemaken en dus maar de eerste de beste belangstellende mee de auto in heb gesleurd. Ik kwam iemand tegen met wie ik eerder het bed heb gedeeld en het was weer als vanouds gezellig. Toen ik thuis was kreeg ik een sms met de tekst “als je nog even wakker blijft kom ik langs”. Nou wil deze persoon nooit bij mij thuis komen vanwege een van mijn huisgenoten. Lang verhaal (nee, ik doe het niet met een ex van m’n huisgenoot!) dus wachtte hij voor de deur in zijn auto.

Zijn huis was al helemaal geen optie omdat hij bij zijn ouders woont en dus namen we bloedserieus alle plekjes door die we kennen waar het donker is. En daar gingen we, naar een industrieterrein een kwartiertje van mijn huis vandaan. Nou zijn er om zes uur ’s ochtends al mensen aan het werk op dat soort plekken en dus moesten we opletten. Zoiets maakt het wel extra spannend moet ik toegeven.

Al was de seks fantastisch en gepassioneerd, toch kan ik het niet helpen dat het enigszins goedkoop voelt. Ik bedoel, een industrieterrein? Ik vraag me af hoeveel werkende mannen op de boten en de brug naast ons hebben kunnen meegenieten. Eerlijk gezegd kan het me niet heel veel schelen. In dit geval was goedkoop namelijk verdomd sexy!

2 opmerkingen:

  1. call me sophisticated:

    goedkoop & fabulous? het kan dus samen gaan... hihihi

    BeantwoordenVerwijderen