zondag 29 maart 2009

Does size matter?

Deze vraag wordt al generaties lang gesteld. Iedere groep vriendinnen heeft het uitgebreid met elkaar besproken (sorry mannen, maar ja, we hebben het echt over jullie maten). Vandaag heb ik het echter over een ander soort size. Ik ben namelijk mijn grenzen aan het verleggen als het op mannen aankomt. I’m trying all shapes and sizes. Met mijn een meter tachtig heb ik al een levenslange obsessie voor grote, lange mannen. Ik wil me graag klein en vrouwelijk voelen, en niet groot en log. Een tijdje geleden ben ik gevallen voor iemand die een paar centimeter kleiner is dan ik. It didn’t work….

Een paar weken geleden echter viel mijn oog op iemand die maar liefst vijftien centimeter kleiner is. Kan echt niet. Da’s het eerste wat je denkt. Maar mensen, deze man heeft zoveel uitstraling (en bijna net zoveel arrogantie) dat je zijn lengte niet eens opmerkt. Een professioneel danser, dus hij weet als geen ander hoe hij de aandacht moet trekken.
Het leuke is nou, dat ik een professioneel danser in een discotheek natuurlijk direct opmerk. (Mannen en dansen, mijn twee grote passies) Maar deze man is zelfverzekerd genoeg om absoluut geen problemen te hebben met lange vrouwen. Zonder pardon heeft hij me versierd en was zelfs zo stijlvol dat hij me meenam naar een trap zodat hij me recht in de ogen kon kijken voor de eerste kus. Tijdens die kus was in ieder geval duidelijk dat size op dat gebied absoluut niet mattered. Ik liep die avond namelijk stiekem wel met weke knieën naar huis.

Goed, eenmaal thuis stelde ik mezelf de hamvraag. Want iemand die zo ongelooflijk lekker is, zo waanzinnig kan dansen en mij ook nog eens kan laten smelten met een kus, die moet wel fantastisch in bed zijn. Maar iemand die mij recht in de borsten aankijkt? Ben ik dit serieus aan het overwegen?

In the name of research (en stiekem eigenbelang) heb ik op een zekere avond mijn grenzen verlegd..
Girls….believe me, SIZE DOES SOOOOO NOT MATTER!

Ik ga op zoek naar de rest van mijn zeven dwergen, maar eerst geniet ik nog even van deze..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten